Excel - poziom podstawowy (2-dniowe szkolenie)

Prowadzący: Sebastian Godziszewski

Dostępne terminy:

1180 zł netto + VAT

  • Formuła: online
  • Czas trwania: 12 h
  • Ilość dni szkoleniowych: 2
    • 1 dzień - 04.06.2024
    • 2 dzień - 05.06.2024
Zapisz się

Co otrzymasz?

  • Autorskie materiały
  • Imienny certyfikat

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ

O szkoleniu

Szkolenie obejmujące podstawy programu Excel dedykowane jest każdemu, kto do tej pory nie miał kontaktu z arkuszem kalkulacyjnym lub był on bardzo niewielki. Stanowi pierwszy krok w nauce obsługi programu Excel.

Kurs Excel dla początkujących ma na celu przekazanie uczestnikowi wiedzy na temat:

  • sprawnego poruszania się w arkuszu kalkulacyjnym,
  • zasad obowiązujących w prostych obliczeniach i podstawowych operacjach,
  • grupowania i selekcji informacji w arkuszu (sortowanie i filtrowanie),
  • podstaw stosowania funkcji i formuł,
  • budowania podstawowych typów wykresów i ich formatowania,
  • utrwalania efektów swojej pracy w arkuszu (zapis i wydruk).

Wymagania:
Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows.

Czytaj pełen opis

Zwiń

Program szkolenia

  1. Okno (interfejs) programu Excel:
    • Elementy okna programu (arkusz/e, wstążka, pasek szybkiego dostępu, pasek stanu).
    • Wyjaśnienie pojęć (skoroszyt, arkusz, komórka).
    • Wyszukiwanie, wybieranie komórek i zakresów.
    • Poruszanie się po arkuszach i skoroszycie.
    • Dzielenie okna.
    • Pasek szybki dostęp.
    • Podstawowe skróty klawiaturowe.
  2. Praca z arkuszami:
    • Tworzenie, usuwanie arkuszy.
    • Przenoszenie, kopiowanie arkuszy.
    • Nazywanie, kolorowanie arkuszy.
    • Ukrywanie, odkrywanie arkuszy.
    • Praca na wielu arkuszach jednocześnie.
    • Podstawowe skróty klawiszowe dotyczące arkuszy.
  3. Wprowadzanie treści:
    • Wprowadzanie danych i edycja zawartości komórek.
    • Szybkie wypełnianie przez przeciąganie.
    • Wypełnianie błyskawiczne.
    • Inteligentne wyszukiwanie.
    • Wstawianie i praca z prostymi obiektami graficznymi.
    • Znajdź, znajdź i zamień.
    • Skopiuj do schowka, wklej.
    • Omówienie skrótów klawiszowych ułatwiających pracę.
  4. Podstawowe operacje na komórkach i formatowanie:
    • Kopiowanie, wklejanie, wypełnianie komórek i zakresów komórek.
    • Tworzenie, kopiowanie, usuwanie i przemieszczanie kolumn i wierszy.
    • Ukrywanie / odkrywanie wierszy i kolumn, ustawianie szerokości i wysokości.
    • Formatowanie graficzne standardowe (czcionki, kolory, wypełnienia, obramowania).
    • Korzystanie z Malarza Formatów (narzędzia do szybkiego kopiowania czcionek, kolorów, wypełnień, obramowań).
    • Formatowanie tekstów i liczb (zmiana sposobu wyświetlania danych a wartość w komórce).
    • Komentarze: wstawianie, wygląd, edycja.
    • Daty: formatowanie, dobre praktyki, najczęstsze problemy i jak sobie z nimi radzić.
    • Sposoby czyszczenia danych (selektywne lub cała zawartość komórki).
    • Wklej specjalnie.
    • Omówienie skrótów klawiszowych ułatwiających pracę.
  5. Formuły:
    • Wstawianie i modyfikowanie formuł, działania matematyczne.
    • Podstawowe i najczęściej używane funkcje (przycisk Autosumowanie).
    • Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane.
    • Funkcje logiczne LUB, ORAZ.
    • Funkcja warunkowa JEŻELI.
  6. Obiekt TABELA:
    • Tworzenie i formatowanie tabel.
  7. Sortowanie danych i filtry:
    • Narzędzie FILTRUJ.
    • Sortowanie wg wartości.
  8. Sprawdzanie i poprawianie formuł:
    • Rodzaje błędów.
    • Śledzenie zależności.
  9. Prezentacja graficzna danych - praca z wykresami:
    • Podstawowe typy wykresów i określanie źródeł danych.
    • Formatowanie wykresów za pomocą dostępnych styli oraz ręcznie.
  10. Drukowanie:
    • Zakres wydruku, podział stron, orientacja, marginesy, dopasowanie do strony.
    • Drukowanie obiektów i komentarzy.
    • Drukowanie siatki i nagłówków kolumn i wierszy.
    • Nagłówki i stopki stron, numerowanie stron.
    • Powtarzanie kolumn i wierszy jako nagłówka strony wydruku.
    • Dodawanie znaku wodnego.
    • Drukowanie do pliku.

Pokaż cały program

Zwiń

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Prowadzący:

star star star star star

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Prowadzący:

Sebastian Godziszewski

Specjalista ds. IT

Specjalista ds. IT. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku trenera IT oraz analityka danych, które zdobył pracując w międzynarodowych korporacjach. Prowadzi szkolenia z obsługi programów Microsoft, głównie Excel, Excel VBA, Power BI Desktop, Power Query, Power Pivot, Microsoft PowerPoint oraz Microsoft Word.

Rozwiń

Zwiń

Chcesz zapisać się na szkolenie telefonicznie lub mailowo?

Zadzwoń do naszego konsultanta lub wyślij mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

(42) 235 31 95

[email protected]

Formularz zgłoszenia na szkolenie

Czy wiesz, że...

Każde nasze wydarzenie możesz również zamówić jako szkolenie wewnętrzne, w pełni dostosowane do specyfiki i potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej TUTAJ