Kontakt

Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Chcesz dowiedzieć się więcej o Krajowej Izbie Podatkowej? Skontaktuj się bezpośrednio z odpowiednim działem w firmie lub skorzystaj z dedykowanego formularza na końcu strony. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie udzielimy wszelkich informacji.

Zainteresowała Cię nasza oferta i chcesz dowiedzieć się więcej?

(42) 235 31 95

Masz pytania związane z płatnościami, fakturami czy rozliczeniami?

(42) 235 30 51

Chcesz zostać trenerem KIP? Napisz do nas!

Pozostałe kontakty

Biuro obsługi klienta

(42) 235 31 95

szkolenia wewnętrzne

531 034 574

Fax

(42) 235 31 96


Masz pytanie, ale nie wiesz, z którym zespołem się skontaktować?

Wypełnij formularz, powiedz nam czego potrzebujesz, a my odezwiemy się do Ciebie.

Uzupełnienie tego pola ułatwi nam kontakt z Tobą i przyspieszy udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie.
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nie znajdą tu Państwo interesujących Was odpowiedzi,
skontaktujcie się z nami telefonicznie lub mailowo.

Na wszystkie nasze wydarzenia możesz zapisać się przez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na podstronie każdego szkolenia i Live Meetingu. Jeżeli wolisz zapisać się mailowo, możesz pobrać i wypełnić plik „formularz zgłoszeniowy”, który znajdziesz na podstronie każdego z naszych wydarzeń, a następnie wysłać go na adres: [email protected]. Jeśli żadna z tych form Ci nie odpowiada lub masz dodatkowe pytania związane z naszymi usługami, skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 42 235 31 95.

Nasze wydarzenia online realizujemy na platformie ZOOM. Na 3 dni przed szkoleniem lub Live Meetingiem, każdy uczestnik otrzymuje od nas mailowo indywidualny link dostępowy do spotkania. Wiadomość jest wysyłana na adresy e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym. Dodatkowo jeden dzień przed wydarzeniem otrzymasz przypomnienie, w którym również znajdziesz dane do logowania.

Nie, na wydarzenie możesz wejść przez ZOOM-a bezpośrednio w przeglądarce internetowej. Jeśli jednak nie ma przeszkód technicznych do zainstalowania aplikacji to zachęcamy do tego, gdyż tego typu połączenie online zazwyczaj jest bardziej stabilne i pozwala komfortowo uczestniczyć w szkoleniu lub Live Meetingu, nawet w przypadku nieco słabszego łącza internetowego.

  • Szkolenie – materiały wysyłamy mailowo do każdego uczestnika na dzień przed lub w dniu realizacji wydarzenia – w zależności od tematu spotkania. W wyjątkowych sytuacjach (np. gdy ekspert wprowadzi dodatkowe zmiany) może się zdarzyć, że otrzymasz dodatkową wiadomość, zawierającą zaktualizowane pliki z materiałami. Sprawdzaj więc regularnie skrzynkę mailową, aby niczego nie przeoczyć.
  • Live Meeting – materiały wysyłamy mailowo do każdego uczestnika zazwyczaj w ciągu kilku dni od daty realizacji wydarzenia. W wyjątkowych sytuacjach (np. gdy ekspert wprowadzi dodatkowe zmiany) może się zdarzyć, że otrzymasz dodatkową wiadomość, zawierającą zaktualizowane pliki z materiałami. Sprawdzaj więc regularnie skrzynkę mailową, aby niczego nie przeoczyć.

Tak, oczywiście. Imienne certyfikaty wysyłamy mailowo do wszystkich uczestników szkoleń i Live Meetingów w ciągu kilku dni po dacie wydarzenia. Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to:

  • w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie trafiła do folderów: „Inne”, „Oferty”, „Spam” itp.
  • jeśli nie znajdziesz tam wiadomości z certyfikatem, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 42 235 31 95.

Nie udostępniamy nagrań. Nasze szkolenia i Live Meetingi są wydarzeniami online na żywo, podczas których eksperci udzielają również odpowiedzi na pytania, zadawane przez uczestników.

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie: 42 235 31 95 lub mailowo: [email protected]. Nasz konsultant pomoże Ci przepisać się na inny termin szkolenia lub rozpocznie proces zwrotu Twojej płatności.

Tak. W takim przypadku przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 42 235 31 95. Na podstawie nazwy firmy oraz numeru NIP nasz konsultant dopisze w systemie zgłoszeniowym stosowną adnotację, dzięki której za swoje szkolenie zapłacisz, dopiero po jego realizacji.

Dokumenty księgowe wysyłamy na adres e-mail osoby zamawiającej, podany w formularzu zgłoszeniowym. Fakturę VAT otrzymujesz po opłaceniu zamówienia, a Proformę w sytuacji, gdy wybierzesz jako preferowaną formę płatności: „przelew bankowy tradycyjny”. Jeśli któryś z tych dokumentów do Ciebie nie dotarł, to:

  • w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie trafiła do folderów: „Inne”, „Oferty”, „Spam”, itp.
  • jeśli nie znajdziesz tam korespondencji od Krajowej Izby Podatkowej, napisz do nas na adres: [email protected] , koniecznie podając w treści wiadomości: NIP i nazwę firmy lub Imię i Nazwisko (w przypadku zgłoszeń jako osoba fizyczna), oraz adres e-mail, na jaki powinniśmy przesłać duplikat FV lub Proformy. Możesz też skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta: 42 235 31 95.

Przesłanie dowodu wpłaty nie jest obligatoryjnie, ale znacznie przyspiesza proces potwierdzenia Twojego zgłoszenia. Zachęcamy więc do przesyłania potwierdzeń wpłat na adres: [email protected].

Nie. Jeżeli nie opłacisz faktury proforma skontaktujemy się z Tobą przed wydarzeniem, aby potwierdzić Twój udział i termin płatności lub ewentualnie przyjąć Twoją rezygnację z udziału w wydarzeniu.

Tak. Krajowy Fundusz Szkoleniowy pozwala na dofinansowanie kształcenia pracowników i pracodawców, a o jego środki może wystąpić każdy pracodawca w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia. Udostępniamy wszelkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosku o dofinansowanie i pomagamy w ich wypełnieniu. Szczegółowe informacje w tej sprawie uzyskasz, kontaktując się z nami telefonicznie: 42 235 31 95 lub mailowo: [email protected].