- tel.: 42 235 31 95
- fax.: 42 235 31 96
- szkolenia@izbapodatkowa.pl
Zapraszamy do kontaktu

Komunikowania się z innymi ludźmi uczymy się od pierwszych chwil naszego życia. Jest to proces tak naturalny jak oddychanie. A jednak zdarza się, że to co mówimy nie jest zrozumiałe przez innych, nasz przekaz jest odebrany inaczej niż chcieliśmy. Rodzą się nieporozumienia, niesnaski, nasze relacje z innymi się pogarszają. Co wpływa na jasność komunikatów? Jak mówić by być dobrze zrozumianym? Na co zwrócić uwagę w doskonaleniu swoich umiejętności komunikacyjnych? O tajnikach skutecznej komunikacji dowiecie się Państwo na naszym szkoleniu.
Prowadzący: | ||
Agnieszka Fiedorowicz | ||
Psycholog, psychoterapeuta. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Łódzkim, specjalność psychologia wychowawcza. Od ponad dwudziestu lat pomaga dzieciom, młodzieży i dorosłym. Ukończyła czteroletnie specjalistyczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, przygotowujące do uzyskania Certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego. Jest terapeutą EMDR i członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR. Ukończyła roczne szkolenie w zakresie terapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, cykl szkoleniowy dotyczący terapii rodzin w Instytucie Ericksonowskim, cykliczne szkolenie z Integratywnej Psychoterapii Krótkoterminowej w Krakowie, kurs specjalistyczny Trening Zastępowania Agresji (ART), szkolenie dotyczące Interwencji Kryzysowej i wiele szkoleń z diagnozy i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych. Jako Edukator i wieloletni certyfikowany trener Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży oraz Fundacji Komeńskiego w Warszawie napisała wiele programów szkoleniowych i przeprowadziła setki szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania poczucia własnej wartości, radzenia sobie ze stresem, rozwijania myślenia twórczego, doskonalenia efektywnej współpracy w zespole. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Z czego składa się proces komunikacyjny.
- Komunikacja jedno i dwustronna.
- Funkcje komunikacji interpersonalnej.
- Komunikacja werbalna, czym jest, jakie są jej rodzaje.
- Jak rozwijać dar słuchania:
- rodzaje słuchania,
- typy słuchaczy,
- błędy w słuchaniu.
- Style komunikacji.
- Komunikat „Ja” a komunikat „TY”.
- Kto pyta nie błądzi - rodzaje pytań i ich funkcja w komunikacji.
- Komunikacja niewerbalna, co to jest i jaka jest jej rola.
- Czy warto zachować dystans i uszanować czyjąś przestrzeń osobistą - proksemika.
- Niewerbalne wymiary naszej wypowiedzi - parajęzyk.
- Ciało w komunikacji - kilka słów o kinezjetyce.
- Analiza barier komunikacyjnych.
- Co sprzyja efektywnej komunikacji a co ją zaburza.
390,00 zł netto (479,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
390,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.




