Zapraszamy do kontaktu

Szkolenia online
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Prawo cywilne
Prawne aspekty marketingu i reklamy

Szkolenie skierowane jest do specjalistów zajmujących się marketingiem i reklamą oraz do osób chcących poszerzyć swoją wiedzę o kwestie związane z tematyką prawnych aspektów marketingu i reklamy. Podczas szkolenia poruszymy również tematykę natrętnych telemarketerów i tego, dlaczego RODO nie przyniosło zmian w tej materii oraz zajmiemy się zjawiskami takimi jak trolling, fake news, deep fake i dezinformacja. Postaramy się także znaleźć granicę pomiędzy wolnością wypowiedzi a mową nienawiści.

Prowadzący:
Karina Włodarczyk

Radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Od dziesięciu lat doradza przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności i skomplikowanych procesach gospodarczych. Uczestniczył w procesach fuzji i przejęć, przekształceń form organizacyjno-prawnych przedsiębiorców. Przeprowadzał także audyty prawne na zlecenie inwestorów w procesach przejęć.  Od 2011 roku prowadzi szkolenia dla biznesu, jak i podmiotów z trzeciego sektora. Autor publikacji prasowych m.in. w Polska the Times, Gazeta Małych i średnich przedsiębiorstw oraz artykułów publikowanych na portalach internetowych.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

27 października 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

8 grudnia 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Ocena treści reklamowych pod kątem uznania ich za niedozwoloną reklamę lub czyny nieuczciwej konkurencji.

2. Reklama porównawcza - jak się porównywać zgodnie z prawem?

3. Zasady komunikacji z klientem - jak komunikować się e-mailowo i telefonicznie z klientem i potencjalnym klientem w celach marketingowych? zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych w świetle RODO i prawa telekomunikacyjnego.

4. Robocalls i natrętne połączenia marketingowe - dlaczego telemarketerzy mimo RODO nadal bombardują nas telefonami? Co może PUODO, UKE i UOKIK? Kary w praktyce

5. Profilowanie klientów - jak profilować zgodnie z prawem?

6. Lokowanie produktu, sponsorowanie audycji.

7. Trolling, fake news, deep fake, dezinformacja - prawne ramy zjawisk i odpowiedzialność.

8. Naruszenie dóbr osobistych w mediach - naruszenie dobrego imienia, prawa do wizerunku, prawa do prywatności.

9. Mowa nienawiści a prawo do wolności wypowiedzi.

Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
590,00 zł netto (725,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
590,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 31 95 lub na adres e-mail szkolenia@izbapodatkowa.pl.