Zapraszamy do kontaktu

Szkolenia online
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Szkolenia managerskie
Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

Szkolenia managerskie

Kariera managera nie jest pasmem nieustających sukcesów. Są w nią wpisane również różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Jednym z takich właśnie obszarów są rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Przykładem może być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu. Manager musi potrafić prowadzić takie rozmowy tak, aby - w zależności od sytuacji - wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z tymi trudnościami.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Przeanalizujesz swoją postawę w trudnych rozmowach.
  • Nauczysz się stosować zasady NVC.
  • Poznasz i przećwiczysz analizę transakcyjną.
  • Nauczysz się metody Komunikat JA.
  • Poznasz błędy poznawcze.
  • Dowiesz się, na czym polega aktywne słuchanie i jak z niego korzystać.
Prowadzący:
Beata Tarnowska-Kupny

Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

6 października 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Czynniki wpływające na trudność rozmowy.

2. Zasady i zastosowanie Porozumienia bez przemocy.

3. Stosowanie analizy transakcyjnej w rozmowach z pracownikami.

4. Metoda i zasady Komunikatu JA.

5. Z jakimi błędami poznawczymi możesz się zetknąć i jak się ich wystrzegać.

6. Zalety aktywnego słuchania.

Dostępne terminy:
Dostępne terminy:
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
690,00 zł netto (848,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
690,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 31 95 lub na adres e-mail szkolenia@izbapodatkowa.pl.