Zapraszamy do kontaktu

Szkolenia online
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Zarządzanie i rozwój
Telefoniczna i Korespondencyjna Obsługa Klienta

Szkolenia managerskie

Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze aspekty wykorzystywane podczas pracy z klientem. Uczestnicy poznają podstawowe zasady skutecznej komunikacji, w tym umiejętność precyzowania pytań, aktywnego słuchania i odpowiedniego precyzowania wypowiedzi.

Celem szkolenia jest zaprezentowanie podstawowych zasad profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, jak i korespondencyjnie - email oraz pisma papierowe. Uczestnicy poznają od czego zależy skuteczność przekazu w komunikacji z klientem - w standardowych sprawach, jak i reklamacjach. Będzie również okazja poćwiczenia komunikacji asertywnej na przykładach.

Dla kogo:

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników działów obsługi klienta oraz innych zespołów, mających do czynienia z klientem w codziennej pracy.

Zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w pracy z klientami w formie telefonicznej i korespondencyjnej.

Prowadzący:
Izabela Wojtachnik

Trener zmian, certyfikowany coach, menadżer oraz mentor. Absolwentka studiów menadżerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w międzynarodowych firmach finansowych.Autorka  kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

23 listopada 2022

09.00 - 14.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Profesjonalne standardy kontaktu z klientem:

  • przygotowanie do spotkania,
  • rozpoznawanie potrzeb,
  • zamykanie kontaktu.

2. Podstawowe źródła komunikacji:

  • mowa ciała (mimika, gesty, terytorium),
  • parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia),
  • słowa.

3. Zasady skutecznej komunikacji telefonicznej z klientem.

4. Efektywna komunikacja w korespondencji (emaile i listy tradycyjne).

5. Różni klienci - różne osobowości.

6. Sztuka perswazji - perswazyjne struktury językowe. Jak budować przekonywujące wypowiedzi?

  • słowa, które oddziałują na podświadomość,
  • siła ukrytych stwierdzeń,
  • implikacje,
  • pytania w procesie komunikacji,
  • pokonywanie obiekcji i celne riposty.

7. Komunikacja interpersonalna w procesie reklamacyjnym:

  • rola nastawienia,
  • rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu relacji,
  • znaczenie słuchania empatycznego,
  • komunikacja werbalna - programatory językowe i różnica znaczeń,
  • Stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu

8. Asertywność w komunikacji z klientem.

Dostępne terminy:
Dostępne terminy:
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 31 95 lub na adres e-mail szkolenia@izbapodatkowa.pl.