Zapraszamy do kontaktu

Szkolenia online
Czas trwania: 8 godzin
Tematyka: Zarządzanie i rozwój
Warsztat asertywności (2-dniowe szkolenie)

Szkolenia managerskie

Udział w Warsztacie asertywności jest doskonałym sposobem na przekonanie się, że postawa asertywna, równowaga i dobre samopoczucie, a także bardzo dobre relacje są możliwe do osiągnięcia w tym samym czasie.

Zajęcia prowadzone są w ten sposób, aby w bezpiecznej grupie uczyć się i trenować umiejętności zachowań asertywnych, respektowanie praw innych osób, kształtowania szacunku do samego siebie oraz wymagania tego od otoczenia.

Z tego warsztatu dowiesz się jak rozumieć asertywność, sprawdzisz co ona dla Ciebie oznacza i do czego jej potrzebujesz.

Poznasz podstawowe korzyści co nam daje asertywność w pracy i w życiu oraz co się dzieje, gdy nie zachowujemy się asertywnie.

Zdiagnozujesz jakie postawy zachowań są u Ciebie najbardziej charakterystyczne, co je wywołuje i jak można je zmienić.

Uczestnicy warsztatu będą mieli okazję określić swoje główne wartości życiowe, aby wiedzieć czym się kierować w asertywnej komunikacji.

Nauczysz się rozpoznawać i rozumieć swoje emocje oraz je wyrażać.

Poznasz i przećwiczysz komunikat asertywny na konkretnych case study.

Możesz przedstawić przykłady swoich sytuacji, w których czujesz, że brakuje Ci asertywności i przez to tracisz swoją pewność siebie w życiu zawodowym lub osobistym.

W konsekwencji warsztatowo można przygotować się lepiej zarówno do negocjacji, kontaktu z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym, rozmowy z pracownikami czy szefem, jak i w kontaktach poza zawodowych - w relacjach z dziećmi, rodzicami, czy znajomymi.

Nauczysz się stawiać granice po to, aby budować wspierające relacje zawodowe i prywatne.

Dla kogo:

  • Dla wszystkich, którzy czują, że tracą swoje granice
  • Dla szefów pragnących rozumieć zachowania swoich pracowników
  • Dla osób chcących budować zdrowe relacje biznesowe i osobiste
  • Dla wszystkich zainteresowanych rozwojem umiejętności asertywności oraz rozumienia swoich emocji.
Prowadzący:
Izabela Wojtachnik

Trener zmian, certyfikowany coach, menadżer oraz mentor. Absolwentka studiów menadżerskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA (University of Illinois at Urbana-Champaign i Politechnika Lubelska) oraz Studium Zawodowego Coacha Biznesu oraz Trenera Zmiany NOVO. Praktyk biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w międzynarodowych firmach finansowych.Autorka  kursów online i Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Specjalizuje się w tematach budowania pewności siebie, odkrywania potencjału, motywacji i organizacji czasu pracy.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

4 - 5 października 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

16 - 17 listopada 2022

09.00 - 13.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

DZIEŃ 1

1. Diagnoza definicji asertywności

  • Co asertywność oznacza dla Ciebie?
  • Jak rozumieć asertywność?
  • Największe mity dot. asertywności.

2. Do czego asertywność jest potrzebna w życiu osobistym i zawodowym?

3. Skutki braku asertywnego działania

4. Co zyskujesz dzięki asertywności?

5. Jeśli nie asertywność - to co? Czyli o zachowaniach nieasertywnych

  • typy postaw nieasertywnych,
  • autodiagnoza uczestników,
  • typy osobowości z analizy transakcyjnej: Rodzic, Dziecko, Dorosły.

6. Rodzaje postaw wobec siebie i innych.

7. Metaprogramy i zniekształcenia poznawcze wspierające i niewspierające w asertywności

  • metaprogramy - czyli jak jesteśmy programowani,
  • pułapki myślenia i zniekształcenia poznawcze,
  • schematy, wzorce myślowe z dzieciństwa.

8. Komunikat asertywny

  • co to jest?
  • 3 części komunikatu,
  • omówienie przykładów sytuacji.

DZIEŃ 2

1. Ustalenie swoich wartości życiowych - koło życia.

2. Zarządzanie emocjami:

  • nazywanie emocji,
  • identyfikacja najczęstszych stanów emocjonalnych,
  • sposoby wyrażania emocji.

3. Asertywne przyjmowanie pochwał i prezentów.

4. Asertywna odmowa.

5. Radzenie sobie z krytyką.

6. Asertywne udzielanie krytycznej oceny.

7. Podstawy asertywnej obsługi klienta.

8. Case study Uczestników warsztatów - omówienie konkretnych sytuacji, jak zastosować zachowanie asertywne w życiu zawodowym i osobistym.

9. Radzenie sobie z manipulacją w relacjach.

10. Czy asertywność wystarczy?

11. Podstawowe prawa człowieka asertywnego.

Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
980,00 zł netto (1205,40 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
980,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 31 95 lub na adres e-mail szkolenia@izbapodatkowa.pl.