Zapraszamy do kontaktu

Szkolenia online
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Szkolenia managerskie
Emocje managera: jak nimi zarządzać?

Szkolenia managerskie

"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć"

Emocje to nieodłączny element codzienności. Te z życia prywatnego często przenikają do życia zawodowego i odwrotnie. Dobre zarządzanie naszymi emocjami pozwala podejmować trafne decyzje. Dzięki nim budujemy relacje w zespole, które bezpośrednio przekładają się na wyniki. Dzięki warsztatom dowiesz się, jak skutecznie ukierunkować swoje emocje oraz jak reagować na emocje Twoich współpracowników.

Autorskie i spersonalizowane ćwiczenia przybliżą Cię do poznania narzędzi, które pomogą uwolnić i rozładować emocje, które pojawiają się również będąc w roli managera.

Dzięki temu zrealizujesz wspólne cele.

"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć” to wiedza dla każdego, szczególnie osób zarządzających zespołami i pracujących w HR. To Wy najczęściej jesteście na "pierwszej linii". Opanuj tę wiedzę i zrób z niej użytek.

Prowadzący:
Tomasz Gulak

Szkoleniowiec, mówca motywacyjny, trener, działacz społeczny, przedsiębiorca. Założyciel "Wyjdź przed Szereg" i pomysłodawca ogólnopolskiego cyklu wydarzeń "Kobieto - Wyjdź przed Szereg". Tomek od lat jest związany z szeroko pojętym rozwojem. Dzięki swoim działaniom, wydobywa potencjał z ludzi, który często jest schowany bardzo głęboko. Jest typowym przykładem na to, że „chcieć to móc” i z powodzeniem wprowadza swoje wizje w życie. Jego optymizm jest magnesem na ludzi, dzięki czemu tworzy sieci fantastycznych kontaktów. Na scenie występuje z najlepszymi i najbardziej znanymi mówcami w Polsce oraz prowadzi warsztaty dla Polskich i międzynarodowych organizacji. Występuje w mediach jako ekspert komunikacji i rozwoju.

+ czytaj więcej
Termin szkolenia:
Godzina:
Harmonogram:

24 listopada 2022

10.00 - 14.00

Zobacz >>

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

Emocje managera:  w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać

1. Emocje w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać:

  • Czy emocje pomagają, czy przeszkadzają?
  • Czym jest inteligencja emocjonalna oraz korzyści z jej zgłębiania?
  • Techniki opanowania emocji swoich i członków zespołu

2. Emocje i ich rola w pracy managera - zarządzanie emocjami:

  • Podejmowanie decyzji i praca pod presją czasu.
  • Wpływ emocji na relacje z współpracownikami i klientami.
  • Rozwój emocjonalny jako główny czynnik rozwoju managera.

3. Jak zmienić "złe" emocje w dobre wyniki:

  • Rozładowywanie napięć i budowanie zaufania.
  • Zrozumienie i przerobienie emocji.
  • Zarządzanie emocjami w życiu i biznesie.
Dostępne terminy:
Dostępne terminy:
Cena szkolenia:
Koszt uczestnictwa jednej osoby:
690,00 zł netto (848,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
690,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

Cena obejmuje:
  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Co wyróżnia szkolenia online?
  • możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
  • niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
  • materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
  • aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
  • certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  • stabilny dostęp do Internetu;
  • podłączone głośniki lub słuchawki;
  • włączona głośność w komputerze;
  • instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.
W celu zgłoszenia udziału w szkoleniu należy dokonać zamówienia przez Internet lub przesłać zgłoszenie faksem. Po otrzymaniu zgłoszenia odeślemy Państwu potwierdzenie przyjęcia rezerwacji.
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu (42) 235 31 95 lub na adres e-mail szkolenia@izbapodatkowa.pl.