- tel.: 42 235 31 95
- fax.: 42 235 31 96
- [email protected]
Zapraszamy do kontaktu
- BHP (1)
- Branża budowlana i deweloperska (2)
- Ceny transferowe (9)
- CIT (27)
- Delegowanie pracowników (5)
- Fakturowanie VAT (12)
- Gospodarka odpadami (14)
- Inwentaryzacja (1)
- IT dla Ciebie (8)
- JPK VAT (2)
- Kasy rejestrujące (5)
- Kontrole podatkowe (3)
- Ochrona sygnalistów (1)
- Ochrona środowiska (14)
- PIT (30)
- Podatek od nieruchomości (2)
- Podatek VAT w jednostkach sektora publicznego (3)
- Podatki (13)
- Podróże Służbowe (5)
- Polski Ład (11)
- Pracownicze Plany Kapitałowe (8)
- Prawo cywilne (7)
- Rachunkowość (5)
- Raportowanie schematów podatkowych (5)
- Rozwój osobisty (12)
- Split payment (3)
- Szkolenia dla ochrony zdrowia (8)
- Środki Trwałe (13)
- VAT (86)
- VAT dla Lasów Państwowych (1)
- VAT w branży budowlanej (2)
- VAT w obrocie międzynarodowym (8)
- VAT w przedsiębiorstwach wodociągowo-kanalizacyjnych (1)
- Zarządzanie i rozwój (2)
- Zatrudnianie cudzoziemców (11)
- ZFŚS (3)
Organizowanie imprez plenerowych dla dzieci z domów dziecka w ramach promocji i reklamy często jest środkiem zmierzającym do wzrostu sprzedaży produktów firmy, a tym samym istnieje związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy ponoszonymi kosztami, a przychodami. Wydatki tego rodzaju - co do zasady - przyczyniają się do podnoszenia efektywności sprzedaży produktów przedsiębiorstwa, mogą więc stanowić koszt uzyskania przychodów. Wydatki na reklamę (promocję) mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości (niezależnie od charakteru reklamy: publicznej, czy też niepublicznej), pod warunkiem jednak, że zostają spełnione przesłanki wymienione w art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
W szczególności firmy ponoszą koszty związane z organizacją imprezy otwartej w której uczestniczą obecni i przyszli potencjalni klienci wraz ze swoimi dziećmi. W ramach imprez organizowane są różnego rodzaju atrakcje dla najmłodszych uczestników w postaci gier i zabaw, a w miejscu, w którym odbywa się impreza eksponowane są w widocznych miejscach emblematy marki i rodzajów oferowanych przez firmy towarów (np. samochodów czy innych ruchomości). Prezentowane towary zwykle ustawione są w widocznych eksponowanych miejscach. Klienci w czasie trwania imprezy, powinni móc zapoznać się z informacjami dotyczącymi nowości w ofercie oraz mogli obejrzeć towary. Dla wszystkich uczestników imprezy firmy zwykle oferują także drobny poczęstunek.
Istotnym elementem, o którym warto pamiętać w aspekcie reklamy marki jest reklama wydarzenia w mediach społecznościowych. Firmy, zapewniając dzieciom klientów określone atrakcje podczas imprezy, powiązane z promocją marki, nagłaśniają ten fakt w mediach. Jest to więc pewnego rodzaju zachęta dla klientów do przyjścia na event, w którym dzieci mogą skorzystać z atrakcji typu dmuchany zamek, zjeżdżalnia, itp. W dobie dzisiejszego rynku i szeroko rozumianej konkurencji powyższe działania wpisują się już w kanon działalności marketingowej.
dr Małgorzata Rzeszutekdoradca podatkowy
- Sprzedaż auta wykupionego z leasingu przez ryczałtowca więcej ›››
- Wypłata dywidendy w walucie a różnice kursowe więcej ›››
- Kiedy alkohol może być kosztem podatkowym? więcej ›››
- Rozliczenie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów w związku z udzielonym skontem więcej ›››
- Skutki podatkowe wypłaty środków pieniężnych z rachunku Indywidualnego Konta Emerytalnego więcej ›››

