- tel.: 42 235 31 95
- fax.: 42 235 31 96
- szkolenia@izbapodatkowa.pl
Zapraszamy do kontaktu

Konflikt to, niestety, chleb powszedni praktycznie wszystkich organizacji, a do tego bardzo często bywa ukryty i pozostaje odkryty za późno. Głębokie konflikty potrafią naprawdę zdezorganizować pracę, popsuć atmosferę czy nawet doprowadzić do rozpadu zespołu.
Szkolenie pozwoli na przyjrzenie się konfliktom i zrozumienie ich zasad oraz da narzędzia do radzenia sobie z pojawiającymi się konfliktami.
Prowadzący: | ||
Jarosław Dudek | ||
Trener, psycholog, Licencjonowany Praktyk NLP. Ukończył Uniwersytet Łódzki na kierunku psychologia stosowana. Realizował projekty szkoleniowe dla wielu firm i organizacji, zarówno jako trener, jak i kierownik projektu. Pracował także jako „łowca głów”, rekruter, handlowiec oraz doradca zawodowy. + czytaj więcej |
||
Termin szkolenia: | Godzina: | Harmonogram: |
Zobacz >> | ||
Zobacz >> |
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. W jaki sposób można rozpoznać konflikt - czym jest konflikt?
2. Dlaczego tak ważne jest, żeby zidentyfikować pojawiający się konflikt?
3. Jakie mogą być negatywne strony pojawiających się konfliktów?
4. Jak wykorzystać konflikt, żeby dał nam dać coś pozytywnego?
5. Czy możemy unikać konfliktów?
6. Co warto wiedzieć, żeby móc skutecznie pracować nad konfliktem?
7. Z czego składa się konflikt i jak każdy element działa na pozostałe?
8. Co zrobić, żeby być w stanie zidentyfikować każdy z elementów?
9. Jak ludzie podchodzą do zarządzania konfliktem?
10. Czy są mniej i bardziej skuteczne sposoby ich rozwiązywania?
11. Jaki sprawdzić, który styl jest nam najbliższy?
12. Co zrobić, żeby konflikty nie powracały?
490,00 zł netto (602,70 zł brutto) cena zawiera 23% VAT,
490,00 zł zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Cena obejmuje:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
- możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia i zaraz po zakończeniu części merytorycznej;
- niewielkie grupy – pozwala to prowadzącemu na bardziej indywidualne potraktowanie tematów zgłaszanych przez uczestników;
- materiały merytoryczne wysyłane do uczestników przed szkoleniem, co ułatwia aktywny i efektywny udział w nim;
- aktualność – reagujemy na bieżąco na wszystkie istotne zmiany w przepisach, a nawet na projekty ustaw;
- certyfikat ukończenia szkolenia wysyłany w formie elektronicznej w ciągu 5 dni roboczych po jego zakończeniu.


Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:
- stabilny dostęp do Internetu;
- podłączone głośniki lub słuchawki;
- włączona głośność w komputerze;
- instalacja oprogramowania do obsługi transmisji.




